sâmbătă, 8 februarie 2014

Tu, minune!

         Frumusetea sufletului tau, puritatea privirii tale, intelepciunea vorbelor tale... tu... tu dai sens trecutului meu, tu dai culoare lacrimilor mele, pui aroma toamnei in prezentul meu... imi incununezi fruntea cu palmele tale, transformi zambetul meu intr-un sarut prelung... Cine esti? De ce ma adori? Nu te merit... cateodata mi-e frica... oare tu imi vorbesti? Parfumul tau... o Doamne, parfumul tau ma sperie... ma ingrozeste, dar ma face sa inchid ochii si sa-mi doresc sa te patrund! Vreau sa te prind de mana si vreau sa te intorc din prapastia in care vrei sa sari... dar ma opresc... mi-e frica, daca ma apropii prea mult voi sari cu tine...
         De cateva secunde, sunt fericita! Iti multumesc pentru rabdare si pentru lacatul de fier cu care am inchis cea mai trista si urata poveste de dragoste din viata mea. Ma simt ca un pescarus, sunt libera si iubesc marea... iar tu, tu esti imensitatea cerului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu