miercuri, 14 mai 2014

Promisiune catre ingeri!


Ghidul meu, deschid cartea amintirilor si vorbele tale imi lumineaza drumul! Invataturi de aur imi indreapta pasii catre dreptate, voi ramane un om corect si voi lupta cu aceasi sabie ca si tine, nepatata de compromisuri mediocre. Voi dovedi, tata, ca intr-o lume imorala, mai exista inca decenta de a fi integru! Scutul meu este sangele tau si vreau sa il sfintesc in fiecare zi, prin vorbe, prin fapte! Si voi calca pe urmele stramosilor mei si din faptele lor voi construi o calauza! Puterea ta de a fi corect in ruinele unei societati murdare, imi da demnitatea de a privi pe oricine in ochi si nu voi clipi, tata, voi sta dreapta in fata tuturor! Prin venele mele nu voi lasa sa curga lasitatea si nici nu ma voi tara vreodata in mocirla pentru un loc caldut in societate. Valorile tale stau in cufere de argint si-mi dau directia la fiecare cumpana a vietii. Voi dispretui ceea ce tu ai dispretuit si niciodata nu voi lasa orgoliul meu sa calce in picioare virtutile altora! Da! Da, tata, caracterul tau si faptele tale vor fi Biblia mea! Voi preacinsti amintirea ta in fiecare clipa si nu voi pierde niciodata mandria de a ma fi crescut mainile tale!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu