sâmbătă, 8 februarie 2014

Sunt inca departe de mine...

                Cum poti sa ma vezi atat de frumoasa cand eu sunt atat de trista si palida si ravasita? Cum poti sa-mi vezi ochii sclipind cand sunt atat de plini de lacrimi? Cum vrei sa ma vezi razand cand in mine mor sentimente, cum vrei sa ma vezi alergand in bratele tale cand eu cu fiecare ceas ce trece ingrop o amintire? Eu schiopatez din vina mea, sunt mai saraca ca niciodata, mai goala si mai rece... nu pot sa fiu ce iti doresti... si nu, nu e el cel vinovat, eu sunt si insistenta mea de a iubi a doua oara... Iti dau privirea mea, te vei scalda in valurile ei, iti dau buzele mele, dar nu-mi cere si sarutul, iti sunt datoare cu mii de zambete, dar nu-mi cere si sa fiu fericita... Stiu ca dimineata te vei trezi cu parfumul pielii mele in palmele tale, dar nu stiu ca pot sa-ti dau si imbratisarea... Sunt prea departe de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu