vineri, 3 august 2012

Umbra de Aprilie

   Nu obisnuiesc sa scriu poezii. Nu-mi place! Si va spun si de ce: eu vorbesc mult de felul meu si parca poezia nu-mi satisface pe deplin avantul creator! Atunci cand tac, inseamna ca analizez, si mai tac cand mi-e foarte sete si nici gandul unei lamai zemoase nu reuseste sa-mi umple gura de apa. Deci, in concluzie, nu prea tac! Vreau sa cred ca sunt un bun ascultator, insa prietenii nu-mi impartasesc parerea asta... Oricum, am scris toata polologhia asta ca sa-mi gasesc doar o scuza pentru faptul ca nu-mi place sa scriu poezii! Am scris totusi o chestie, candva, mult timp in urma si acum am prins curaj sa o public. Ce daca veti rade, eu mi-am scris bine prefata, nu?

Umbra de Aprilie

  Imbraca-te, iubire, in negru,
Otrava mi-ai suflat in trup.
Urla! Caci moartea-ti va raspunde,
Inchide ochii si oboseala mainii o va impreuna pe-a mea.
Sarutul putred a inclestat pe buze vinete...
Frigul tau m-a inghetat pe mine...
Tu nu mai esti? Sau eu nu mai sunt?


" Doar viata traita pentru altii este o viata ce merita sa fie traita! "
                                                                                               <Albert Einstein>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu