vineri, 28 octombrie 2016

Iubire de copila


Pe tine te caut, te caut intre frunzele zavoiului, printre lacrimile mele, te caut pe malul copilariei mele, in amintirile mele. Si privirea ta o vad in fiecare primavara si vara si glasul tau rasuna in vazduhul dimprejur. Stii ca mi te amintesc de pe vremea cand eram doar o copila? Tu m-ai invatat sa calaresc, tu m-ai invatat sa impusc iepuri salbatici si tot tu mi-ai promis rasaritul soarelui. Tu m-ai invatat sa iubesc crinii. Si azi iubesc crinii. Pe tine te iubesc. Te iubesc altfel. Te iubesc ca pe un zmeu. Te iubesc ca pe un tata. Te iubesc ca un copil si te iubesc ca o amanta. Te iubesc si atat. Esti undeva intre rasarit si apus. Esti hipnoza din visul de dimineata. Esti nevoia de a fi linistita si impacata cu mine. Esti dorinta. Dorinta de a te imbratisa si atat. De a adormi in ochii tai. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu